Forsendelsespolitik

Denne politik gælder for indkøb (Danmark). Denne politik er beregnet til at give dig en klar forståelse af vores forsendelsespolitikker og -procedurer. Når du har afgivet en ordre i vores butik, bedes du læse den omhyggeligt.

Forsendelse, behandling og bestillingsfrister

  • Bestillingstidspunktet er 17:00 (GMT+01:00) i Centraleuropa.
  • Ordrebehandlingstiden er 1-2 arbejdsdage (mandag til fredag).
  • Forsendelser tager normalt 4-6 arbejdsdage (mandag til fredag).
  • Forsendelsesomkostninger: Gratis fragt

Annullering af ordren

Din ordre vil blive refunderet fuldt ud, hvis den annulleres inden for 24 timer efter købet. Send os en e-mail, hvis du beslutter dig for at annullere ordren. Når ordren er afsendt, kan den ikke ændres.

Sporing af ordrer

Når din ordre er afsendt, vil der blive oprettet et sporingsnummer. Angiv venligst en nøjagtig e-mailadresse, hvis du ønsker at spore din ordre. Det er ikke nødvendigt at oprette en konto, men det vil gøre det lettere at spore pakken.

Ændring af adresse/telefonnummer

Hvis du ønsker at ændre det telefonnummer eller den adresse, der er angivet ved bestillingen, bedes du kontakte os så hurtigt som muligt, før ordren sendes. Når ordren er afgivet, kan vi ikke længere ændre oplysningerne. I dette tilfælde kan du anmode om en returnering og placere ordren igen.

Ordren kan ikke spores:

Hvis du har et problem med dit sporingsnummer eller pakkelevering, bedes du kontakte kureren direkte, før du kontakter os. Der kan gå 1-4 arbejdsdage, før dine sporingsoplysninger vises. I sjældne tilfælde bliver sporingsoplysningerne måske ikke opdateret, men du vil stadig modtage din ordre. Kontakt os for at få oplyst den forventede leveringstid.

International forsendelse: Forsendelse kun i Danmark.

  • E-mail: info@dansk-moda.dk
  • Adresse: Holbergsvej 11, Holstebro, Midtjylland, 7500, Danmark
  • Åbningstider: Mandag - fredag: 08:00 - 18:00 og lørdag og søndag: 10:30 - 16:00